جلسه پنجم

امروز جلسه پنجم بود و واقعا با کنجال مشکل دارم و شدبدا اذیتم میکنه، مخصوصا چشم و سرم درد میگیرد و غیر از اون مشکل خاصی ندارم با صحبت با استاد فهمیدم که چاکراه پنجمم را باید تقویت کرده و گرفتگیهاشو بر طرف کنم و دلیل بیشترش گرفتگی چاکراه پنجم می باشدو بعد از دریافت یکسری اطلاعات عمومی که همراه فایل راهنمای چاکراه ها که خودم تکمیلش کردم به سراغ درسهای این هفته رفتیم .
با توجه به این که در دوره سم زدایی امکان کمبود مواد مقوی در بدن می شود برای تامین موادی از قبیل کلسیم، آهن و … مواردی شروع کردند.
اول اینکه شیر بادام را تهیه کنم و صبح ناشتا بخورم و شیر بادام موجب جبران کمبود آهن و کلسیم و همچنین افزایش قدرت ایمنی بدن میشه، طرز تهیه آن این است که شب 10 عدد بادام خام را در یک لیوان آب خیس کنیم تا صبح روز بعد. فردا صبح ابتدا بادام ها را پوست میکنیم و آب بادام ها و بادام را در میکسر میریزیم و شیر بادام تهیه می شود.
برای تامین آهن نیاز به تهیه آهن به روش صفحه جزوه می باشم.
و روزی عصرها یک لیوان آب پرتقال یا لیمو و یا نارنگی طبیعی دارم.
بعد از آموزش های فوق نوبت به مدیتیشن جدید رسید. در این روش بعد از نشستن صحیح تمرکز را به حلق میدهیم و کلمه او را با نصف نفسمان و با صدای نسبتا بلند و با هر حسی که داریم میگوییم حسمان هر چه هست( خشم، ناراحتی ، غم ، شادی و …) و بعد به آرامی دهان را بسته و ام یا همان میم را میگوییم و در این زمان حواسمان به سرمان می دهیم.
مدیتیشن OM تاثیر بسزایی در کل بدن دارد.

سلامت باشید

یک دیدگاه برای “جلسه پنجم

دیدگاه ها بسته شده.