سلام
اين روزا دارم از كار زياد و عدم مسافرت خسته ميشم، كم كم ديگه انرژيم داره تحليل ميره ( شايد بهتره اعتراف كنم كه پير شدم )
كارم آنقدر زياد شده كه نه ميتونم به اينترنت بيام و يه دل سير ولگردي كنم، نه ميرسم اين حجم عظيم ايميلهامو بخونم و جواب بدم ( ديگه ركورد 600 تا رو زدم) ، از فيس بوك نگو كه آنقدر ايميل اومده كه خودم خجالت ميكشم برم اونجا سري بزنم ( حدود 200 تا ميل فيسبوكيرو هم پاك كردم كه جمعا 800 تا ميشه) ، در يك كلام ختم كلام دلم كار كمتر، آزادي بيشتر، اينترنت پرسرعت تر، مسافرت ، لب دريا، شيطنت و … ميخواد
اصلا در يك كلمه جلافت ميخوام
اما
اما يه اتفاق ديگه هم اين وسط داره ميافته، اون هم اينه كه ماه مبارك رمضان هم داره ميرسه
من كلا اين ماه رو خيلي دوست دارم، راستشم بگم چون تو ماه رمضان به دنيا اومدم، خيلي دوسش دارم و برام هم خيلي خوش يمنه، اما متاسفانه يك بيماري از ماه رمضان سال گذشته يقمو گرفته كه هنوزم كه هنوزه از دستش راحت نشدم
تقريبا من هفته چهارم ماه رمضون پارسال رو بيمارستان بستري شدم و تا الان هم همچنان با همان وضعيت دست به گريبانم
درسته گاهي يكم بهم لطف داره ، اما بقول خودم كه به جناب دكتر گفتم اين بيماري باهام دوست شده و نميخواد از پيشم بره ( باشد كه بدون هم رستگار شويم)
از پارسال 5 روز روزه بدهكارم ، امسال هم به تجويز و تاكيد دكتر نبايد بگيرم (البته اوايلشو ميگيرم اگر اذيتم كرد ديگه نميگيرم) كه اگر امسال رو هم نگيرم ميشه 34 روز بدهكاري روزه (اين هم اسلاميش)
از جهاتي اين ماه داره خوش يمنيشو از الان برام مياره، چون داره كارام كم كم جور ميشه، يكم سرم خلوت تر ميشه، غير از اون اميدوارم كارهام هم كمتر بشه و اگر خدا خواست بتونم يكم خودمو جمع و جور كنم
امسال تو عيد نيتي كردم كه درسته براي رسيدن بهش تلاش زيادي كردم و تصميم گرفته بودم ظرف 4 ماه به يه نتيجه اي برسونم اما الان 5 ماه از سال گذشته و نيتم عملي نشده ، ماه رمضان هم روش چون توي اين فاصله نميشه انجامش بدم يعني ميشه 6 ماه
خوب تمومش كنم
از مسيحا به خدا!!!
از مسيحا به خدا!!!
خدا صدامو داري؟
واضح؟
اوكي!
بلند ميگم همه بشنون ،
جناب آقاي اوس كريم نجار خودم (خداي بقيه)
ممنونم كه بهم اجازه دادي به اين سن و سال و به اينجايي كه هستم برسم
ممنونم از اينكه ماهي به خوبي رمضان به همه ما دادي
اوس كريم !
از نعمتهاي اين ماهت قسمت همه بنما
ماهت خيلي عزيزه
ماه رمضان ماه مهمونيه
دل همه بنده هاتو شاد و خوشحال كن
مريضي همه بنده هاتو يا رفع كن يا توي اين ماه كمترش بنما
كمك كن سفره هيچ بنده اي خالي از غذا نباشه
دل آدمارو به شادي كنار هم قرار بده تا همه با هم خوب و شاد باشن
مارو به خاطر جلافتامون ببخش
همه ميگن ما را به راه راست هدايت بفرما من هم ميگم
آقا خدا جلافت آدمي زادي قسمت ما بنما
آقا اجازه
يكي هم مهمتره بگم
نيت من يكيرو هم كه شنيدي اگر صلاح ميدوني اجازه بده كه انجام بشه
ممنونتم
امضا
مسيحا
پی نوشت 1: احتمالا 5 شنبه سرم خلوت تر بشه و جواب همه دیدگاه های شما عزیزان رو خواهم داد ، پوزش من رو بپذیرید ، این روزا شده روزهای امتحان
پی نوشت 2: خیلی چیزای دیگه رو هم دلم میخواست بنویسم اما اینجا جاش نبود فقط میگم همیشه … هیچی یه جمله از چارلی چاپلین میگم:
با همین نام بیشتر از چهل سال مردم روی زمین را خنداندم و بیشتر از آنچه آنان خندیدند ، خود گریستم.
پی نوشت 3: دلم گرفته ……..
پي نوشت 4: امروز ( 22 مرداد ) تولد يك مردادي ديگر است . يك شير ديگر كه واقعا شير است ، اين تولد را اول به ايشان و سپس به كل جامعه شيران و در آخر به همه تبريك ميگويم .
سركار خانم آني دالتون معروف به دختر ترشيده ميدونم به خانه محقر ما سر نميزني ، اما از اينجا تولدتون را تبريك ميگويم.
باشد كه 133 ساله شويد.
پی نوشت سومیتون زد تو حالی که کل پستتون به ما داده بود!
ایشالا این روزا واستون عالی باشن!
—
مسیحا:
با پوزش بسیار از شما
گاهی نمیشه همه چیزو قایم کرد
به روزم.
حلول ماه مبارک، مبارک
—
مسیحا:
ممنون که گفتی
Great article, thanks for sharing this. I have subscribed to your RSS feed and am looking forward to reading more from you.
Keep up the good work and don’t stop posting please.
—
مسیحا:
این که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز!
اولین باره به وبلاگت میام. مطالبت زیبا و قشنگن!!!
به من سر بزن و لینکم کن 😀
(خیلی وقت بود اینو کسی ننوشته بود برام 😀 )
—
مسیحا:
خودم میام مینویسم
:دی
دوست ندارم دوستم رو غمگین ببینم!
با قلقلک چطوری؟ 😉
—
مسیحا:
موافقم 100%
سلام
مسیحا حالت چطوره؟خوبی؟
دلمون واست تنگ شده،پس کی سرتون خلوت میشه؟؟
—
مسیحا:
شاید این شنبه بیایم
شاید
دل من هم براتون تنگ شده
یه برنامه بزاریم حســــــــــــــــــــــابی
کِی؟
مسیحا نبینم غمگین باشی!!!
اینو بدون که خدا با همه ی جلافتهایی که از ما میبینه بازم هوامونو داره! اصلا این ماه مهمونی واسه همینه دیگه. فقط اینو از من داشته باش که هیچوقت از رحمت خدا نا امید نشو . مطمئن باش سر سفره ی افطار فراموشت نمیکنم از خدا میخوام که صحبت دلهای شکسته ی همه ی دوستامو بشنوه و بهترین تقدیر رو براشون رقم بزنه !
—
مسیحا:
ممنون از لطفت
شما عزیزید
آیکون گل تقدیم به شما
كار از محكم كاري عيب نميكنه!
—
مسیحا:
صد البته!!!!
مسیحا خوبی؟
کم پیدایی چرا؟
—
مسیحا:
نوشتم كه سركار خانم
ميام
ميام
ميام
هیممم یه آهه…
همین.
—
مسیحا:
حالا چرا دوبار ميگي؟
يكي اونور يكي اينور