سلام
اين روزا دارم از كار زياد و عدم مسافرت خسته ميشم، كم كم ديگه انرژيم داره تحليل ميره ( شايد بهتره اعتراف كنم كه پير شدم )
كارم آنقدر زياد شده كه نه ميتونم به اينترنت بيام و يه دل سير ولگردي كنم، نه ميرسم اين حجم عظيم ايميلهامو بخونم و جواب بدم ( ديگه ركورد 600 تا رو زدم) ، از فيس بوك نگو كه آنقدر ايميل اومده كه خودم خجالت ميكشم برم اونجا سري بزنم ( حدود 200 تا ميل فيسبوكيرو هم پاك كردم كه جمعا 800 تا ميشه) ، در يك كلام ختم كلام دلم كار كمتر، آزادي بيشتر، اينترنت پرسرعت تر، مسافرت ، لب دريا، شيطنت و … ميخواد
اصلا در يك كلمه جلافت ميخوام
اما
اما يه اتفاق ديگه هم اين وسط داره ميافته، اون هم اينه كه ماه مبارك رمضان هم داره ميرسه
من كلا اين ماه رو خيلي دوست دارم، راستشم بگم چون تو ماه رمضان به دنيا اومدم، خيلي دوسش دارم و برام هم خيلي خوش يمنه، اما متاسفانه يك بيماري از ماه رمضان سال گذشته يقمو گرفته كه هنوزم كه هنوزه از دستش راحت نشدم
تقريبا من هفته چهارم ماه رمضون پارسال رو بيمارستان بستري شدم و تا الان هم همچنان با همان وضعيت دست به گريبانم
درسته گاهي يكم بهم لطف داره ، اما بقول خودم كه به جناب دكتر گفتم اين بيماري باهام دوست شده و نميخواد از پيشم بره ( باشد كه بدون هم رستگار شويم)
از پارسال 5 روز روزه بدهكارم ، امسال هم به تجويز و تاكيد دكتر نبايد بگيرم (البته اوايلشو ميگيرم اگر اذيتم كرد ديگه نميگيرم) كه اگر امسال رو هم نگيرم ميشه 34 روز بدهكاري روزه (اين هم اسلاميش)
از جهاتي اين ماه داره خوش يمنيشو از الان برام مياره، چون داره كارام كم كم جور ميشه، يكم سرم خلوت تر ميشه، غير از اون اميدوارم كارهام هم كمتر بشه و اگر خدا خواست بتونم يكم خودمو جمع و جور كنم
امسال تو عيد نيتي كردم كه درسته براي رسيدن بهش تلاش زيادي كردم و تصميم گرفته بودم ظرف 4 ماه به يه نتيجه اي برسونم اما الان 5 ماه از سال گذشته و نيتم عملي نشده ، ماه رمضان هم روش چون توي اين فاصله نميشه انجامش بدم يعني ميشه 6 ماه
خوب تمومش كنم
از مسيحا به خدا!!!
از مسيحا به خدا!!!
خدا صدامو داري؟
واضح؟
اوكي!
بلند ميگم همه بشنون ،
جناب آقاي اوس كريم نجار خودم (خداي بقيه)
ممنونم كه بهم اجازه دادي به اين سن و سال و به اينجايي كه هستم برسم
ممنونم از اينكه ماهي به خوبي رمضان به همه ما دادي
اوس كريم !
از نعمتهاي اين ماهت قسمت همه بنما
ماهت خيلي عزيزه
ماه رمضان ماه مهمونيه
دل همه بنده هاتو شاد و خوشحال كن
مريضي همه بنده هاتو يا رفع كن يا توي اين ماه كمترش بنما
كمك كن سفره هيچ بنده اي خالي از غذا نباشه
دل آدمارو به شادي كنار هم قرار بده تا همه با هم خوب و شاد باشن
مارو به خاطر جلافتامون ببخش
همه ميگن ما را به راه راست هدايت بفرما من هم ميگم
آقا خدا جلافت آدمي زادي قسمت ما بنما
آقا اجازه
يكي هم مهمتره بگم
نيت من يكيرو هم كه شنيدي اگر صلاح ميدوني اجازه بده كه انجام بشه
ممنونتم
امضا
مسيحا
پی نوشت 1: احتمالا 5 شنبه سرم خلوت تر بشه و جواب همه دیدگاه های شما عزیزان رو خواهم داد ، پوزش من رو بپذیرید ، این روزا شده روزهای امتحان
پی نوشت 2: خیلی چیزای دیگه رو هم دلم میخواست بنویسم اما اینجا جاش نبود فقط میگم همیشه … هیچی یه جمله از چارلی چاپلین میگم:
با همین نام بیشتر از چهل سال مردم روی زمین را خنداندم و بیشتر از آنچه آنان خندیدند ، خود گریستم.
پی نوشت 3: دلم گرفته ……..
پي نوشت 4: امروز ( 22 مرداد ) تولد يك مردادي ديگر است . يك شير ديگر كه واقعا شير است ، اين تولد را اول به ايشان و سپس به كل جامعه شيران و در آخر به همه تبريك ميگويم .
سركار خانم آني دالتون معروف به دختر ترشيده ميدونم به خانه محقر ما سر نميزني ، اما از اينجا تولدتون را تبريك ميگويم.
باشد كه 133 ساله شويد.
اعتراف میکنم که من هم در توطئه 199 فیس بوک شریک جرمم!
بخشش لازم نیست، اعدامم کنید!!!
—
مسیحا:
جااااااانم
شما بايد مارو اعدام كنين
نفرمائيد خانم
لگر ميشود شما از اعدام ما صرف نظر بفرمائيد
منم دلم گرفته،اصلا واسه همینم هست که آپ نمیکنم . این روزا کارم شده برم زیر دوش و های های گریه کنم…
مسیح برات دعا میکنم که هرچی از خدا میخوای بهت بده
—
مسیحا:
نبينم معمار ما دلش گرفته باشه
معمار امام زاده ديويد خوبه يا تجريش
كدوم رو ميپسندي؟
باعث ميشه آدم كمي آروم بشه
ممنون از دعات
جبران مي شود
دوباره پستت رو خوندم. اون قسمتی که با خدا حرف زدی.
گریم گرفت. نه بخاطر چیزایی که نوشتی، که دوستشون دارم. واسه اینکه …
تو به خدا نزدیکتری انگار تا من. دعا کن برام لطفا
—
مسیحا:
درسته پيامبرشم
اما به خاطر كارهاي بدي كه انجام دادم فعلا منو گذاشته توي دهن ماهي
و داره تنبيهم ميكنه
شما براي من دعا كنين
راستی 199تا از ایمیل های فسبوک مربوط میشه به من و پریا…شما اصلا خودت رو زحمت نده که بخوای بخونیشون 😀
—
مسیحا:
خوب پس حداقل 199 تا پست اونجا بهتون بدهكارم
شوما ببخشين قول ميدم بيام شيطنت
امیدوارم زودتر سلامتی کاملتون رو به دست بیارین
—
مسیحا:
خيلي خيلي ممنون
شاد باشي
پستت رو که خوندم یه طوری شدم.
مسیح هیچی نمی تونم بگم جز اینکه حتما حتما حتما خدا صداتو میشنوه و همه چی به خوبی برات انجام میشه.
خدا مثل همیشه دوستت داره و مثل همیشه صداتو میشنوه
—
مسیحا:
شما اول شدين اين يعني يه عالم حرف
خدا كه هميشه هست و هواي همه مارو داره و صدامونو ميشنوه(از رگ گردن نزديكتره)
ما بنده هاييم كه بلد نيستيم با اوس كريم صحبت كنيم
يكيش هم خود من
به امید خدا که حالت خوب میشه و به خواسته هات هم میرسی
ما هم دعاگوئیم
—
مسیحا:
ممنون سركار خانم
اميدوارم شما هم حالتون بهتر بشه و آنچه دلت ميخواد برات توي همين ماه برآورده بشه
ممنون از دعات
من هم هميشه دعاگو هستم
لطفا دیگه به مسیحای ما نگو “پیر”…خدایی مثل یه پسر20ساله میمونی من که شیفته شیطنت هاتم.خدا همیشه شاد نگهت داره
—
مسیحا:
خدا هم شمارو شاد نگه داره
اما خدايي به پاي تو كه نميرسيم
شما به زور 14 سال ميخوري
فهميدم 14 سالته باورم نميشد
فكر كردم دروغ ميگي
😉
😉
😉
😀
مسیحااااااااااااااا چقدر به دلم نشست این پستت…
ان شالله که سلامت باشی و سفره ی هیچ خانواده ای بی غذا نباشه وخدای مهربون دل همه رو شاد کنه
—
مسیحا:
الهي آميـــــــــــن
شما لطف داري خانم
اول!!!!!!!!!!
—
مسیحا:
بله
قبوله
شما اول شديد
الان خوشحالي ؟؟