دوست دارم بنويسم ( بلاگر نظر )

دوست دارم بنويسم
ساده ميگم
خيلي ساده
دوست دارم اينجا بنويسم
هر چي دستم اومد
====

متن بالا اولين نوشته من توي بلاگر بود
از اين به بعد اينجا محل تجميع نظرات بلاگر ميشود
اسم اين صفحرو ميزارم بلاگر نظر
يعني اينكه چون توي بلاگر نمي تونم جواب رو راحت بنويسم و هنوزم كه هنوزه دوست دارم اونجا بنويسم
اينجا يه صفحه گذاشتم كه كل نظرات بلاگرم توي اين صفحه جمع بشه
از نظرات زيباتون ممنونم بسيار

مسيحا

160 دیدگاه برای “دوست دارم بنويسم ( بلاگر نظر )

  1. salam.wow kheli hal kardan man asheghe panahi am.kheli vasam jazab bod.faghat 1 soal masiha jan.mikham bedonam dalile inke panahi aksaran naghshe divane ha ro bazi mikard chi bod?thx

    مسیحا:
    راستش من علتشو دقيق نميدونم
    اما يه چيزي رو كامل درك ميكنم كه هر شخصي يه نوع شخصيتهايي بيشتر بهشون مياد
    من يك سري بازيگرهارو فقط در يك نقش قوي ميبينم
    مثلا خانم هديه تهراني در نقش يك دختر پولدار خيلي بهتر بازي ميكنه
    اما بعضيها هم در هستند كه خيلي از نقشهارو ميتونن بازي كنن
    مثلا خانم نيكي كريمي
    نقش پولدار ، گدا ، ديوانه ، از فرنگ برگشته ، جنگ و خيليهاي ديگه
    فكر ميكنم پناهي هم چندگونه نقش رو بهتر از بقيه بازي ميكرد

  2. كل پول پرداختي توسط خريدارن پس از اينكه هر يك هزار تومان پس گرفتند، 27 هزار تومان است نه سي هزار تومان. كه 25 هزار تومان از27 هزار تومان نزد صاحب مغازه است و2هزار تومان ديگر نزد شاگرد مغازه .

    مسیحا:
    دقيقا درسته
    ممنون از لطفت عزيز

  3. سلامی دوباره.هی نم نم میخونه،نم نمک مهمونی میره نم نمک مهمونی میده…
    خلاصه مسیحا بنده دوتا دست دارم اما باهاش چندتا هندونه بلند میکنم

    مسیحا:
    جريان نم نم ها چيه ؟؟؟؟؟
    هنودانرو هم كه اصلا اصلا نميگيرم يعني چي 😀

  4. سلام.
    اونروز هم بهت گفتم این سوال رو یه جایی دیدم و جوابش رو میدونم,البته نه اینکه فکر کنی باهوشم هااا نه !به نظر من طرح این سوال اشکال داره به همین دلیل رفتم سراغ منبعی که توش سوال رو دیده بودم.جوابش رو(همونی که تو کتاب دیدم رو میذارم اینجا)
    **
    طرز بیان این سوال اشکال دارد.این مساله را میتوان به این صورت بیان کرد.این سه نفر27000تومان پرداخت کرده اند که از این مبلغ25000پول ساعت و 2000تومان پول انعام بوده است و اصلا مشکلی وجود ندارد.
    (جمع کردن دو عدد27000و2000بی معنی است)
    **
    من اینو از روی کتاب نوشتم درست یا اشتباه بودنش به پای مولف کتاب من هیچ کاره بیدم 😀

    مسیحا:
    شما عزيزي سركار خانم
    جوابت كاملا درسته
    اما خوب سوالش هم درسته
    از خود سوال خوشم اومده
    راستي اين خانم باهوش ما درسشو خوب ميخونه؟

  5. در مورد سوال رياضي گفتم اول خودم بگم كه جواب رو ميدونم اما عين متني كه خونده بودم رو براي همه فرستادم

    جوابش خيلي راحته يكم بيشتر فكر كنين

  6. سلام
    وبلاگ قشنگ ، ساده و آموزنده ای داری….
    از خوندن مطالبت لذت میبرم…
    امیدوارم همیشه قلمی تواناو زندگی زیبایی داشته باشی…
    التماس دعا….

    مسیحا:
    ممنون از لطفت و کامنتت
    و ممنون از دعات و اینکه به من سر میزنید
    قول میدم من هم بیام بهتون سر بزنم
    شاد باشی و خوش

  7. akhe man be shoma chi begam?
    khoda ro khosh miad?1saat dashtam donbale comentdooni migashtam.man upam.kheyli moheme.faghat nemidoonam ramze postamo koja bedam behetoon.inja khosoosi dare?

    مسیحا:
    سلام
    اينجا خصوصي داره
    ميتونين بنويسين
    فقط اولش بنويسين خصوصي
    ممنون

دیدگاه ها بسته شده.