رمضان 90

 

ممنون از همه دوستان
این هفته اگر بشود، خدا بخواهد، ضامن آهو ضامن من هم بشه، برم پیشش
جای همتون خالی ، میخوام برم پیش آقا رضا
سرکار خانم پپری لطف کرد و این هدیه رو به من داد که جا داره واقعا ازش تشکر کنم

 

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی رو که به همه تبریک می گم

راست مي گن غريبي و غريبه ها رو مي شناسي
راست مي گن غم نشسته تو صدا رو مي شناسي

يكي از بس كه دلش تو غصه سوخته اومده
يكي هر هشتا النگوش رو فروخته اومده

بعضي ها از همه دنيا بريدن اومدن
بعضي  ها تموم راه رو بو كشيدن اومدن

يكي از بس كه دلش تو غصه سوخته اومده
يكي هر هشتا النگوش رو فروخته اومده

بعضي ها تو اين حرم تا به ابد موندنين
بعضيها مثل منن، مسافرن رفتنين

اومدم تا گره كور دعا رو وا كنم
هرچي كه دار و ندارم نذر كفترا كنم

اومدم بغض صدامو بتكونم و برم
اين ترانه نذريه، اين رو بخونم و برم

8 دیدگاه برای “رمضان 90

  1. الان میشه به شما گفت مشهدی مسیحا؟؟؟

    مسیحا:
    قبلا هم بودم
    اما الان دوباره تجدیدش کردم

  2. خوش به سعادتت
    انشاالله گره كور پسرم را امام هشتم باز كنه

    مسیحا:
    ممنون ددی
    امیدوارم قسمت شما هم بشه
    راستی گره کور کدومه ددی؟؟؟؟

  3. سلام
    امیدوارم بهتون اینجا خوش بگذره .
    ما رو از دعای خودتون فراموش نکنید .
    اگر موفق به زیارتتون شدیم که خوشحال میشیم اما اگر دوست نداشتید حرفی نیست.
    خیر پیش…

    مسیحا:
    ممنون دوست مشهدی عزیز

  4. سلام
    خوشحالم که داری میری پیش امام رضا. قبلا بهت سفارش کردم که چطوری برو و چطوری برگرد. یعنی ازت خواهش میکنم. یه خواهش جدی.
    یه هدیه خیلی ناقابل هست. فقط اینو میدونم که وقتی امام رضا بطلبه خودش همه چیو ردیف میکنه و یه چیز یا یه شخص رو وسیله قرار میده. وسیله این کار هم من بودم. وگرنه همه چیز دست خودش بود و هست.
    با سلامتی و خوشی برو، با سلامتی بیشتر و خوشی بیشتر برگرد.

    مسیحا:
    ممنــــــــــــــــــــــــــــون

دیدگاه ها بسته شده.